Raňajková kaša

 
Zväčšiť
 

Raňajková cereálna kaša s ovocím, chia semienkami a mandľami. Bezlepková a neprekysľujúca. Obsah 350g.

€3,50    
Kód tovaru 150
Kategória Cereálne
 

Popis:

  • bez pridaných cukrov;
  • bez konzervantov;
  • optimálne nutričné hodnoty;
  • vhodné aj pre diabetikov;
  • pre športovcov;
  • pre deti.

Použitie:

Stačí zaliať horúcou vodou, či mliekom a nechať 2- 3 minúty.

Zloženie:

  • bezgluténové obilniny-amarant, pšeno, pohánka  (cca 60%)
  • sušené ovocie-ananás a jablká (cca 12%)
  • chia semienka, slnečnicové a tekvicové semienka (cca 23%)
  • mandle (cca 5%)

 

Hodnoty v 100 g:  
Energia: 947,2KJ/226,4kcal
Cukry: 14,4g
Bielkoviny: 15,2g
Sodík: 0,0142g
Tuky: 12g
z toho nasýtené mastné kyseliny: 1,1g
mononenasytené mastné kyseliny: 4,6g
polynenasýtené kyseliny: 6,3g

 

Pohánka - bezlepková rastlina, ľahko stráviteľná, priaznivo pôsobí na diabetes, pričom znižuje glukózu v krvi o 12-19%.

Amarant (láskovec) múka - jednotka medzi obilninami, ktorá neobsahuje lepok vhodná pre celiatikov. Vhodná pre deti, športovcov, ťažko pracujúcich, pacientov v rekonvalescencii. Je vhodná i pre vegetariánov a vegánov kvôli dodaniu kvalitných bielkovín.

Pšeno (lúpané proso). Je taktiež bezlepková obilnina. Vyrovnáva sa ovseným vločkám. 100 gramov pšena obsahuje 4 gramy vlákniny, 12 gramov bielkovín, 7 gramov „dobrých“ tukov a 68 gramov sacharidov. Minerálne látky železo, fosfor, horčík a draslík, z vitamínov predovšetkým tie zo skupiny B.

CHIA semienka = energia. Energia z potravy sa uvoľňuje postupne. Vhodné pre diabetikov. Je vhodná pre mixované nápoje alebo pečené jedlá.

Semienka slnka - slnečnicové semienka. Obsahujú vitamín E, podporuje krvný obeh a znižuje riziko výskytu srdcovo-cievnych ochorení. Slnečnicové semienka sú zásobárňou vitamínov skupiny B (hlavne B1 a B5), ktoré sú zodpovedné za správnu funkciu nervovej sústavy. Protizápalové a protirakovinové pôsobenie, odbúravanie stresu a depresií.

Tekvicové semienka. Obsahujú Zinok, je veľmi účinný aj pri prevencii proti chrípke. Semienka sú ďalej bohaté na horčík, mangán, meď a železo. Priaznivý je aj obsah vitamínov skupiny B (okrem B12), vrátane B17, ktorý má protinádorový efekt. Skrátka, tekvicové semienka sú veľmi hodnotnou lahôdkou z rastlinnej ríše a nadmieru prínosnou zložkou nášho jedálnička.

Sušený ananás. Množstvo vitamínov, minerálov a stopových prvkov, ktoré majú pozitívny vplyv na vaše zdravie. Za najcennejšiu látku sa považuje bromelaín – enzým, ktorý zlepšuje trávenie bielkovín, rozpúšťa krvné zrazeniny a má aj protizápalové účinky, ktoré sa využívajú pri liečbe artritídy a pri infekciách močových ciest.

Sušené jablká. Svojím obsahom prospešných látok najmä vitamín C a draslík. Sušené jablká napomáhajú k prevencii mnohých civilizačných ochorení, znižujú hladinu cholesterolu a glukózy v krvi, odvádzajú škodliviny z tela, podporujú odolnosť proti chorobám. Obsah pektínov optimalizuje trávenie, prečisťuje organizmus.

Mandle - na živiny najbohatšie orechy. Predstavujú dennú dávku vitamínu E, sú bohaté na vlákninu, vitamíny a minerály. Zdravotný stav má so sexualitou často mnoho spoločného. Obsahujú veľké množstvo aminokyseliny, ktorá sa nazýva arginín.

350g